دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

عشق از جنس همیشه...


زندگی قشنگه

وقتی تو هستی

   دستای گرمت هست

    آغوش مهربونت هست

     وسعت قلب پاکت هست

         احساس عمیقت هست

          و عشق بی انتهات هست

                    زندگی قشنگ میشه

خوشبختی

همینجا

روبروی ما نشسته

داره زندگی ما رو تماشا میکنه

گاهی برامون کف میزنه و تشویق مون میکنه

گاهی هم دستمون رو میگیره و از روی زمین بلندمون میکنه


وقتی به سفر میریم

         خاطره میسازیم

     شاد میشیم و می خندیم

            خوشبختی کنار ما هست


وقتی از هم دلگیر میشیم

    ولی بازم دلتنگی اجازه نمیده

           ازهمدیگه دور بشیم

                بازم خوشبختی کنار ما هست


می بینی

      زندگی قشنگه

و عشق ما همیشگی


جنس زندگی ما

      با همه فرق داره

و خودمون لحظه های شاد رو میسازیم


پناه آغوش تو

         و قلب سخاوتمندت

با ارزش ترین دارایی من توی دنیاس


خوشحالم که با تو زندگی می کنم

              خوشحال باش که خوشبختیم

                   و زندگی قشنگ

                 تاهمیشه برای ماست!


روز ستایش مردانگی...


قایقی خواهم ساخت

قایق دل را به سوی عشق تو روانه خواهم کرد

باد موافق می وزد

بادبان ها را برافشان ای مرد اقیانوس های دور

به سمت بهار می رویم

به ساحل شن های طلایی

و شقایق های عاشق


گیسوانم را بباف

ای مرد آرزوهای دور و درازم

برای بالا رفتن از ابرهای شیشه ای

و دور شدن ازین شهر و کوچه هایش

من به دستان پرتوان تو محتاجم

 

همین امروز

امروز که روز توست

روز مردانگی های تو

روز استواری قدم های تو

روز تکیه گاه شدن تو ..

امروز..همان روزی است که من

زیستن در کنار یک مرد را می آموزم

و سایه ی عشق را

در لحظه لحظه ی زندگیم حس می کنم


امروز روز توست

روز مهربانترین مرد زمینی

و این را همیشه بدان

که تمام زن بودن هایم را

برای مردان بودن های تو

کنار گذاشته ام

تا آخر این جاده با من بمان...



 

عشق رنگی من


زیبای من

وقتی تو آمدی زندگی من رنگی شد

دیگر سیاه و سفید نبود..

هر روز یک رنگ به آن اضافه شد

هیچ روزش مثل دیروز نبود

هر روزش زیباتر از دیروز

هر روز یک خاطره جدید

و هر بار نزدیکتر به تو


هر چه نزدیک تر شدم عاشقتر..

هر چه بیشتر شناختمت بیشتر عاشق..


و دلبستگی هایم بیشتر

و دلتنگی هایم


اکنون زندگی بی تو هیچ است

بی تو زندگی قابل تصور نیست


من نیمه خودم را یافتم

دیگر او را رها نمیکنم

دلم میخواهد همیشه باشد.

همه جا

با من

از او سیر نمیشوم

خسته نمیشوم

فقط عاشق تر میشوم

و مطمئن تر به انتخابم


در این سالها هیچ وقت پشیمان نشدم

همیشه به تو افتخار کرده و میکنم

تو بزرگترین دارایی زندگی منی

بزرگترین هدیه خداوند به من


همیشه پیشم بمان

و زندگی من را رنگی کن