دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

جادوی اساطیری عشق



نامه ای برای عاشق جادوگر من...


سلام

بازهم سلام

به تو سلام می گویم

که می دانم شبیه هیچ کس نیستی

و با آدمهای زمینی فرق داری

سلام و باز هم سلام


این سلام دوباره را

مدیون توام...

مدیون اعجاز عشق تو

مدیون مردانگی بی مانند تو

مدیون دل شیدا و روح بلند تو

مدیون دستان پرسخاوت و مهربان تو


بازهم قلبهایمان زخمی شد

با تمام خستگی ها

فریادها و دلشکستن ها

......

اما باز به هم برگشتیم...


راز صبوریت را میدانم

دلی آسمانی داری

و روحی عاشق


تو میدانی ....تنها تو میدانی

که چگونه معجزه کنی

                  امید بدهی

                        آزادم کنی


تو میتوانی...تنها تو میتوانی

  روح سوزان مرا

      در میان بازوانت

             التیام بخشی


و تنها تو پاک خواهی کرد

        این قطره های اشک را

            که برگونه هایم می لغزد


من هراسهایم را

      در آغوش امن تو

         به دست باد می سپارم

و غصه هایم را

    تنها به چشمهای مهربان تو

          خواهم گفت


این‌بارهم باز

با مرور خاطراتمان

جانی دوباره به پیوندمان بخشیدی


می گویند

وقتی دختری

برای یک پسر اشک میریزد

یعنی واقعا او را دوست دارد

من برای تو اشکها ریخته ام...


و به تو می نازم

به داشتن تو و وجود عاشقت

که چرخیدن و رقصیدن و خندیدن مرا

به نظاره می نشینی

و پرواز کردنم را

چه با غرور تماشا میکنی


عصای جادوییت را بالا بیاور

مرا شبیه پری قصه ها کن

من برای عاشق تو بودن

باید شبیه تو باشم

شبیه فرشته ها

شبیه قصه ها


ای خورشید خاموش نشدنی

باش و بر زندگیم بتاب

باش و جادویم کن

باش و .... باش


ماه با ما می آید!!!


ستاره ای در آسمان من می درخشد

ماه باز بیدار می شود

و آسمان لبخند میزند

وقتی با تو قدم میزنم

تابستان رنگ بهار می شود


وقتی به تو فکر می کنم

واژه ها از نوک انگشتانم

قطره قطره می چکند

و سپیدی صفحه را عاشق می کنند


وقتی به من دل می بندی

چشمانم عشق را زمزمه می کنند

تو می شنوی ترانه ام را

و آغوش به رویم می گشایی


وقتی دستانم را می گیری

و در کوچه های بی پایان

با من قدم میزنی

دنیا دنیا دوستت می دارم

و  کهکشان کهکشان

می ستایمت


وقتی با من آغاز می شوی

نگاهت رنگ بی نظیر عشق دارد

و ثانیه ها

عطر خاطرات به یادماندنی می گیرند



دنیای دست های ما

پررنگ ترین واقعیت زندگی است

خوشبختی در لحظات ما قدم میزند

آرام آرام

....

خاطرات زیبا پابه پای ما ساخته می شوند

لحظه به لحظه

....

و ما عاشق تر می شویم

آسمان آسمان

...


امشب

بازهم از آسمان ستاره می بارد

ماه پابه پای ما می آید

به بودن شادمانه ما می نگرد

امشب

ماه با همه ی زیبایی اش

در مقابل پیوند عاشقانه قلبهایمان

به سجده می نشیند

امشب

لحظه به لحظه

ماه با ما می آید...