دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

ما ابدالدهر یکدیگریم

در لغت نامه معین و دهخدا میگردم

به دنبال معنی واژه ی ابدالدهر

می یابم:

               "تا ابد، به طور همیشگی"


سرخوش می شوم

       از معنی این کلمه ی زیبا

                          و انتخابش می کنم

                            برای نوشته ی امروزم


اما برایم کافی نیست

   میخواهم معانی دیگری بنویسم

                        برای این ابدالدهر عاشقانه


ابدالدهر یعنی 

    از عشق یکدیگر آغاز  شدن

           و به عشق یکدیگر ختم شدن


ابدالدهر یعنی

        انتخاب آزادانه عشق

           انتخاب آزادانه دوست داشتن یکدیگر

                و انتخاب آزادانه بودن تنها و تا همیشه در کنار هم


ابدالدهر یعنی 

       از تو شروع شود 

           و با تو ادامه پیدا کند

                                       تا ابدالدهر


ما ابدالدهر یکدیگریم

          یعنی تا ابدالدهر برای هم می مانیم

حتی اگر دلخور شویم، قهر کنیم

حتی اگر دل شکسته و غمگین شویم

   بازهم به یکدیگر ختم می شویم

        و در کنار هم

باز هم چاره ی یکدیگر خواهیم بود

           و درمان درد همدیگر


ما ابدالدهر یکدیگریم

      یعنی مهم نیست بین ما چه پیش بیاید

             مهم این است که من هستم، تو هستی

                      یعنی تا ابدالدهر عاشق هم میمانیم