دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تو چه کردی که دلم اینهمه خواهان تو شد...


دوستت دارم

مثل آهنگی که هردومون حفظیم

مثل قدم زدن تو هوای بارونی

مثل آغوش گرمت تو هوای سرد

مثل نوازش انگشتات روی تن خسته م

مثل بوسه های نرم و طولانی

مثل عطر تنت و بوی لباسات

مثل دیدن کلیپ های عاشقانه مون

و حلقه های اشک توی چشم تو


مثل وقتایی که به خودم میام

و میبینم معتاد تو شدم

معتاد حرف زدن باهات

معتاد بوییدن و بوسیدنت

حتی معتاد نگاه کردنت

معتاد لمس تنت که اگه نباشه

بدن درد میگیرم


مثل تو که بلدی منو بخندونی

بلدی روزای تکراری و یکنواخت

کاری کنی سرشار از هیجان بشه


مثل کنار تو بودن و زندگی کردن

اینکه میتونم از آینده نترسم

با تمام وجود به تو تکیه کنم

قدرت بگیرم و دوباره سرپا بشم

و توی مسیر باهات هم قدم بشم


شاید معنای عشق همین باشد

که یار بمانی در همه حال

و شاید این بهترین هدیه باشد

که قلب مهربانت عاشق من است

بی آنکه چیزی از من بخواهد


روز عشق

دوباره و دوباره بر تو مبارک