دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

خاص ترین آدم معمولی ...


تو از نظر بقیه یه آدم معمولی هستی

تو شکل خیلیای دیگه زندگی می کنی

تو مثل بقیه هدیه میخری

تو مثل آدم های دیگه غذا میخوری و میخوابی
تو مثل بقیه جوک تعریف می کنی و میخندیم
تو شبیه خیلیا یه وقتا بی حوصله و کسل میشی
تو به اندازه بقیه زور داری نه بیشتر

تو مثل خیلیای دیگه عکاسی میکنی

تو مثل خیلی از آدما شکم داری نه اندام ورزشکاری

تو مثل همه ی آدما صبح ها خوابالو هستی

و عصرها دلتنگی می کنی

تو هم مثل بقیه نگران میشی

و نگرانی اذیتت میکنه

تو هم شبیه خیلیای دیگه معمولی زندگی میکنی


درسته....تو مثل بقیه هستی..

ولی یه فرق بزرگ داری..

اونم اینه که شبیه هیچ کسی نیستی

یعنی یه جورایی خاص هستی.. خیلی خاص


تو هدیه های خاص و منحصر به فرد به من میدی

تو غذاهای خوشمزه رو

فقط با من دوست داری بخوری

تو دوست داری نوازشم کنی و کنار من بخوابی

تو حرفای معمولیت هم بامزه میگی و

خیلی زیاد میخندیم

تو  بی حوصله و کسل بودنت هم

باعث میشه کارای هیجان انگیز انجام بدیم

تو اونقدر زور داری  که منو وادار کنی

کارای بزرگ و مهم و موفق انجام بدم

تو عکس هایی میگیری

که یادگاری بهترین خاطراتمون میشن

تو یه عالمه شکم و یه  اندام مردونه داری

که من میتونم بهش تکیه کنم

تو صبح ها وقتی خوابالو هستی 

خیلی بیشتر از همیشه دوستم داری

و عصرها وقتی دلتنگ می شی

بهترین جا رو برای قدم زدن انتخاب میکنی

تو نگران میشی ولی نگران من..

نگران غذا خوردنم.. کتاب خوندنم.. تفریح و بازی ام

تو معمولی زندگی میکنی ولی کاملا خاص!


میبینی..

تو خاص ترین آدم معمولی دنیا هستی

و قلب مهربونت تو رو متفاوت از بقیه میکنه

و من این خاص ترین آدم دنیا رو 

عاشقانه می پرستم

چون این پارادوکس زیباترین اتفاق زندگی منه..