دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

عشق مربعی من


تو یک آدمیزادی

با همه ی خصوصیات انسانی

اما چرا من هر بار تو را به شکلی متفاوت می بینم


گاهی شبیه یک عکس بامزه واتس اپ

یک بارشبیه یک استیکر تلگرامی

حتی شبیه یک شخصیت کارتونی

یا شبیه یک عروسک شیرین و دوست داشتنی


نمی دانم تو شبیه آنها هستی

یا آنها را شبیه تو می بینم

هر جا چشم می اندازم اثری از تو می بینم

و هر سوژه ای در چشمم بسیار شبیه توست 


نمیدانم چرا

اما این را خوب می دانم

هرچه که هست 

خیلی وقت است که تو

همه ی دنیای من شده ای


نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 02:57 ق.ظ

وبلاگ زیبایی دارید و چقدر حیف که متروکه شد .
مدتهاست منتظر مطالب جدیدتون هستم بعید میدونم عشق بینتون با وصال فروکش کرده باشه و فقط امیدوارم هر جا هستین سلامت و سرخوش باشید و عاشق بمونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد