دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

معجزه ی زندگی


بعضی ها به دنیا می آیند

 که معجزه ی  زندگی آدم باشند

          با خودشان شادی می آورند

                   محبت می آورند

                           عشق می‌آورند


بعضی ها همیشه باید باشند

حضورشان، صدایشان، و دستهایشان


 بعضی ها باید همیشه دیده شوند..

                  لمس شوند.. بوییده شوند.. بوسیده شوند

برای آن بعضی ها باید قلب آدم بتپد

        باید چشم در چشم عاشقشان شد

                 باید بایک "بله" شادشان کرد

                                            "بله"

26  مرداد ماه من به تو بله گفتم و تو به من

         و شدیم معجزه ی زندگی یکدیگر

                        چه چیز شیرین تر از این وصال باورنکردنی


می گویند عشق آدم‌ها را تغییر می دهد

                   و ما نیز زین پس

                           هرگز آن آدم‌های قبلی نخواهیم بود

به همین سادگی اسیر یکدیگر شدیم


نباید به عاشق ها خندید

       نگاه است دیگر.. گره میخورد

                     و باز کردنش دیگر ممکن نیست


دوستی ما پایدار تر شد...

          نه به خاطر ثبت در یک دفتر بزرگ

                        و نه به خاطر حلقه ای درون انگشتمان

تعهد ما به یکدیگر  بیشتر و  عمیق تر شد

حال میدانیم که دیگر برای هم زندگی خواهیم کرد

              حال میدانیم که دایره با هم بودنمان گسترده تر شده

                          و میدانیم که مسئولیت هایمان در برابر یکدیگر رنگی دیگر گرفته

چه خوشایند است به مردی چون تو اندیشیدن

               و رفیقی چون تو را تا همیشه کنار خود داشتن

                                       و عشقی مانند تو را برای سالها خواستن


دوستت دارم مرد همیشه ی زندگی من