دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تورا می خواهم و دیگر هیچ


این روزها,  روزهای بعد از رسیدن,  بیشتر از همیشه دوستت دارم

چراکه  یافتم هیچ کس جای تو را نخواهد پر کرد

و حالا تو تو تنها چیزی هستی که می خواهم

دنیا بدون تو دیگر هیچ چیز جذابی ندارد


این روزها بیشتر از همیشه دلم برایت تنگ میشود

حتی اگر برای چند ساعت تو را نبینم

من به تو  معتاد شده ام  به لمس تن تو

و چقدر این اعتیاد  را دوست دارم


زمانی که تورو میبینم ناخودآگاه زبانم به تحسین باز می شود

همه تو سراسر زیباییست.

و من در تو تو چیزی جز  تحسین نمی بینم

هرچه در وجود توست برای من زیباست


برای همیشه با من بمان

بگذار برای همیشه تو را دوست داشته باشم

چرا که لایق این دوست داشتن  هستی

چرا که لایق هر چه خوب است هستی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد