دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

روزت مبارک مرد محبوب من


عاشق شو

تو هم مثل من

دیوانه وار و فزاینده


عاشقم باش

من با عشق تو 

زندگی خواهم کرد


خواب مرا ببین

برای تو شیرین خواهم شد

و کامت را شیرین خواهم کرد


ضربان قلبم را بشنو

نفس هایم از تو 

سرچشمه خواهد گرفت


به من سلام کن

صبح من با تو آغاز میشود

و روزم با تو روشن می‌شود


با من قدم بزن

من صمیمیت دستهایت را

می پرستم و میخواهم و می نویسم


مرا دوست بدار

همانی میشوم که تو میخواهی

آرزویی محال در نوجوانی

که بر حاشیه کتابهایت مینوشتی

و خط خطی های دفتر خاطراتت

آن زمان که در پی دختر شاه پریان 

شعرها مینوشتی 


بگذار از تو بگویم

ای مرد محبوب من

نام تو

زیباترین کلام شاعرانه ایست

که بر این صفحه

عاشقانه نقش می بندد

روزت مبارک

ای مرد محبوب من...