دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بوی عطر تو

چه قدرتمند است بوی عطر تو

مرا می برد با خود

بی آنکه اراده ای از من باشد

مرا می برد 

به خاطراتی دور دست و بی انتها

هر عطری که مرا یاد تو می اندازد

یک دنیا "تو" به همراه دارد


چه دلنشین است بوی عطر تو

مرا ذوب می کند در دوست داشتنت

در عشق ورزیدنت 

در نگاه کردنت

مرا غرق می کند در خاطرخواهی تو

چقدر خاطر تو را میخواهم 


چه عجیب است بوی عطر تو

گاهی در پیاده رو به سراغم می آید

گاهی وقتی در آغوش تو هستم

گاهی سر کلاس 

 گاهی هنگام تماشای عکسهای تو

و گاهی هنگام صحبت تلفنی با تو


چه خواستنی است بوی عطر تو

که هرگز از صفحه ی مشامم پاک نمیشود

و چقدر دوست دارم نفس بکشم

بوی عطر تو را.. بارها و بارها


و از تو می خواهم 

 اگر مسافری ... بی من

برایم بوی عطرت را به یادگار بگذار

من با بوی عطر تو می توانم سالها زندگی کنم