دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تازه ترین نوشته..



به ساعتم نگاه می کنم

و می شمارم

چند ساعت دیگر مانده

تا دیدن دوباره تو


به سفر رفتی.. بی من

دلتنگ شده ام.. بی تو


لحظه هایم هوای تو را کرده اند

باید بنویسم..

قلمم را پر می کنم از ابر

و برایت باران می نویسم


می خواهم به سوی تو بیایم

کجا می توانم پیدایت کنم؟

کجا می توانم تو را ببینم؟

کجا می توانم تو را بشنوم؟


به خاطراتم بر می گردم

باید در یادگاری هایم پیدایت کنم

به همین دیروز که مرا در آغوش کشیدی

و محکم فشردی و بوسیدی

...

به عروسکهای کوچک دوست داشتنی

که هر کدامشان تو را به یاد می آورند

...

به لباس های خوشرنگی که هدیه دادی

چقدر تازه و زنده بوی تو را می دهند

...

برمیگردم

به یادگاری های تو برمیگردم

به خاطرات تو برمیگردم

به عطر تن تو برمیگردم


حالا دیگر احساس دوری نمیکنم

بهانه نمیگیرم

غمگین نمی شوم

تو نزدیکی به من..

خیلی نزدیک

چشمانم را که می بندم

تو را کنارم حس می کنم

من با خاطرات تو هیچ لحظه ای را تنها نمی مانم

پس از خاطراتت می نویسم....

...



صدای پای زندگی

http://s1.picofile.com/file/7926181719/1377770656436.jpg


من با تو روشنم           تنـها به مـن بتاب

دست منـو بگیر           با تو برم به خواب


صدای پای زندگی را می شنوی؟

           آرام آرام به سمت ما می آید

              به سمت لحظات باهم بودنمان

                    به سمت آرامش بی نظیرمان


آرامش محض یعنی همین

یعنی یه عالمه روز قشنگ

یکی باشه

که لحظه هاتو فقط با اون بخوای


یعنی هر پایانی رو با اون آغاز کنی

و بر بلندای دنیا بایستی


یعنی هر جاده ای رو با اون تا انتها بری

بدون اینکه از کنارش بودن خسته بشی


یعنی احساسات

هر روز عمیق تر و قوی تر بشن


یعنی عشق 

عشقی که هر روز بیشتر میشه


 یعنی لذت

    یعنی روشنی

         یعنی زیبایی


من با تو زیبا میشوم

و تو میشوی باد

که موهایم را پریشان میکنی


دستان تو

پیله تن من را می شکافد

و کمکم می کنی

پرواز را بیاموزم

و میشوی خالق لحظه های من


قلب تو به بزگی دنیاست

        من مهمان همیشگی قلب تو هستم

نوشته هایم تو را می نویسند

        مهمان همیشگی نوشته هایم بمان