دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تازه ترین نوشته..



به ساعتم نگاه می کنم

و می شمارم

چند ساعت دیگر مانده

تا دیدن دوباره تو


به سفر رفتی.. بی من

دلتنگ شده ام.. بی تو


لحظه هایم هوای تو را کرده اند

باید بنویسم..

قلمم را پر می کنم از ابر

و برایت باران می نویسم


می خواهم به سوی تو بیایم

کجا می توانم پیدایت کنم؟

کجا می توانم تو را ببینم؟

کجا می توانم تو را بشنوم؟


به خاطراتم بر می گردم

باید در یادگاری هایم پیدایت کنم

به همین دیروز که مرا در آغوش کشیدی

و محکم فشردی و بوسیدی

...

به عروسکهای کوچک دوست داشتنی

که هر کدامشان تو را به یاد می آورند

...

به لباس های خوشرنگی که هدیه دادی

چقدر تازه و زنده بوی تو را می دهند

...

برمیگردم

به یادگاری های تو برمیگردم

به خاطرات تو برمیگردم

به عطر تن تو برمیگردم


حالا دیگر احساس دوری نمیکنم

بهانه نمیگیرم

غمگین نمی شوم

تو نزدیکی به من..

خیلی نزدیک

چشمانم را که می بندم

تو را کنارم حس می کنم

من با خاطرات تو هیچ لحظه ای را تنها نمی مانم

پس از خاطراتت می نویسم....

...



نظرات 2 + ارسال نظر
جکی چان پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.wkfbf.com

fcdhe
-.-..



با سلام
فروش مجموعه فیلم های جکی چان

فیلم های رزمی - کمدی بسیار جذاب و دیدنی

فروش جزئی و کلی - با قیمت بسیار مناسب

هر دی‏وی‏دی فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد دی‏وی‏دی فقط 22000 تومان

لیست عناوین در داخل وبلاگ




www . jakichan . mihanblog . com




626959

عشقه امین دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://ami-n-ahid.blogfa.com/

سلام، خیلی وب قشنگی دارید و من ب آرشیو مطالبتونم سر زدم، انگار عشقه شما و زندگیتون مثه زندگی من و امینمه، خوشحال میشیم ک شما هم بهمون سر بزنید
با بهترین آرزوها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد