دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

عجایب کودکانه عشق...

      


دل من یه خونه ساده اس

فقط هم به اندازه یکی جا داره!

یکی که از تفسیر بچگانه عشق

        فرار نمیکنه

از خنده های شیطنت آمیز و بازی های کودکانه

     به سبک عشق

                نمی ترسه

همراه حرفهای درگوشی

        و خنده های زیرکانه ام میشه

داغی بوسه هام لبهاشو نمیسوزونه

         و شیرینی بازی هام دلشو نمیزنه


پا به پای من بدو بدو میکنه

   لی لی میکنه

       بالا پایین میپره

           بدون اینکه خجالت بکشه


فقط یه نفر هست

    که موهای ژولیده منو به هم بریزه

       به بدخلقی هام لبخند بزنه

            دیوونه بازی هامو طاقت بیاره

                  غرغرهامو در آغوش بکشه

                        و بازم درگوشم نجوا کنه...عاشقتم


من و اون یکی

با هم از آسمون ستاره می چینیم

خوراکی هامونو با کوچولوها قسمت می کنیم

دنبال گربه ها میدویم و می خندیم

جایزه برنده میشیم و یه عالمه شادی میکنیم


حالا

دلم از عادت غریبگی در اومده

    یه آشنا پیدا کرده که خیلی شبیه خودشه

           و عاشقش شده

کودکانه عاشقش شده و

    دلش میخواد بازی زندگی رو 

          با اون ادامه بده

ما ساده و بچگانه دل بستیم

        و بی ریا و صادقانه عاشق میمونیم


یه همچین عشقی

فقط تو سرزمین عجایب وجود داره

مگه نه؟!



هیجان سرعت و عشق....

  

 

 تمام مدادرنگی هایم را می آورم 

           خالی از هر استعاره و ابهام 

                     می نویسم دوستت دارم... 

 

 آبی آبی...مثل آسمان بالای سرمان 

        زلال زلال... مثل رودخانه روبرویمان 

          سبز سبز ... مثل درختچه های کنارمان 

                و زیبای زیبا... مثل عشق بی نظیرمان  

 

سرنوشت من با آرزوهایم رقم خورده 

    و تو برزگترین آرزوی زندگی منی 

          و من سرنوشت توام 

چه بی اندازه به هم گره خورده ایم 

و چه شیرین قسمت هم شده ایم 

 

زندگی با تو 

 چه هیجانی دارد... 

 وصف ناشدنی و سرشار از لبخند

 

می دانی !

حرف هایم گفتنی نیست

  دوستت دارم ها را 

     از زیرنویس چشمانم بخوان 

 

باران می بارد 

      و من تشنه ی تشنه ام 

دستانم را بگیر 

سر بر شانه هایت می گذارم 

و به دوردست زیبای زندگی با تو می نگرم 

...  

تو زمزمه میکنی..

این عشق.. 

   این هیجان... 

      این دوستی... 

             تمام نشدنی است 

  

و من با خود می اندیشم... 

      خوشبختی من با تو چه بی انتهاست....

ساز عشق ما کوک است...


عشق می نوازد

    زندگی ترانه می خواند

          و ما می رقصیم

ساز عاشقانه من و تو

       عجیب خوش صداست...


وقتی به تو میرسم

غرق در شادی بی پایان

می خندم و

با خود می اندیشم

خوابم یا بیدار....


بازی شروع شد

   حالا که همیشگی شدی

        حالا که تا ابد برای منی

           حالا که تنها مرد عاشق زندگی منی

بازی شروع شد....


امروز شادم و فردا شادتر

    به لبخند زندگی می خندم

         و بازی شروع می‌شود


با بوسه هایت به خواب می روم

       و با نوازشت برمیخیزم

با عطر تنت زندگی میکنم

       و با خاطره هایت رویا می بافم

تو را می بینم

        همه جا تو را میبینم

تو سهم من شدی

         و من همه زندگی تو

دیگر تنها نیستیم

     نمی ترسیم

        بی پروا عاشقیم

              ما برای یکدیگریم

و این یعنی خوشبختی

بازی شروع شد...