دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

هیجان سرعت و عشق....

  

 

 تمام مدادرنگی هایم را می آورم 

           خالی از هر استعاره و ابهام 

                     می نویسم دوستت دارم... 

 

 آبی آبی...مثل آسمان بالای سرمان 

        زلال زلال... مثل رودخانه روبرویمان 

          سبز سبز ... مثل درختچه های کنارمان 

                و زیبای زیبا... مثل عشق بی نظیرمان  

 

سرنوشت من با آرزوهایم رقم خورده 

    و تو برزگترین آرزوی زندگی منی 

          و من سرنوشت توام 

چه بی اندازه به هم گره خورده ایم 

و چه شیرین قسمت هم شده ایم 

 

زندگی با تو 

 چه هیجانی دارد... 

 وصف ناشدنی و سرشار از لبخند

 

می دانی !

حرف هایم گفتنی نیست

  دوستت دارم ها را 

     از زیرنویس چشمانم بخوان 

 

باران می بارد 

      و من تشنه ی تشنه ام 

دستانم را بگیر 

سر بر شانه هایت می گذارم 

و به دوردست زیبای زندگی با تو می نگرم 

...  

تو زمزمه میکنی..

این عشق.. 

   این هیجان... 

      این دوستی... 

             تمام نشدنی است 

  

و من با خود می اندیشم... 

      خوشبختی من با تو چه بی انتهاست....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد