دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تولد یه آدم خاص...




میخوایم جشن تولد بگیریم

     تبریک تولد بگیم

                کیک تولد بخوریم

اما برای یه آدم خاص

            برای یه انسان متفاوت

                             یه مرد خیلی شگفت انگیز


وقتی آسمان اون رو به زمین هدیه می داد

یه عالمه ویژگی خاص بودن در وجودش قرار داد...


به چشماش آرامش داد

             تا به هرکسی که نگاه میکنه آرووم بشه


به لبهاش لبخند داد


            تا به هرکسی لبخند میزنه همراهش بشه


به دستهاش گرما داد

         تا دست هرکسی رو فشرد احساس امنیت کنه


و به قلبش عشق داد

          تا عاشق هرکسی شد خوشبخت ترین آدم روی زمین بشه


امروز تولد یه آدم خاص هست

یه کسی که هر روز سال

به کسی که دوستش داره هدیه میده

یه کسی که هر روز بیشتر از دیروز عشق می ورزه

و بلد نیست بدون مهربونی زندگی کنه


امروز تولد اون آدم خاصی هست

                     که عاشقی کردن رو یاد من داد

و حالا باید بهش بگم:

   عشق من به تو

         به اندازه ستاره های آسمان

                  درخشان و تمام نشدنی است

                             تا آخر کهکشان ها عاشقت خواهم ماند...


بهار..خود تو هستی..



بهار، خود تو هستی

       بهار ، وجود توست

                    بهار ،حضور توست

                                    بهار ،بودن توست


بهار 

     قلب مهربان توست

         وقتی در من جوانه میزنی

                      و سبز میشوی و شکوفا


بهار 

نگاه عاشقانه ی توست

    وقتی که چشمان ساده و بی آلایشت

                                          عاشقانه به من می خندند


بهار

دستان آشنای توست

     وقتی که نرم و مهربان

                            مرا نوازش می کنند


بهار

صدای گرم و دلنشین توست

     وقتی که پس از فرسنگ ها دوری

             مرا 

          به فنجانی چای دعوت می کند


بهار 

         خاطره ی زیبای با تو بودن است

و من

     چه تازه میشوم

            و بهاری

                    وقتی به تو می اندیشم..


تولد فرشته عشق من


فرشته من متولد شد

در روزهای نخستین بهار..

بهار زندگی من متولد شد.

بعد از زمستانی سرد و سخت.

و بعد از آن همیشه بهار ماند.


بهار زندگی من

عشق مسافر من

اکنون از من دوری و مرا سخت دلتنگ تو ست.

در جای جای زندگی من هستی و عدم حضورت سخت احساس می شود..

شدی جز لاینفک زندگی من...


زودتر بیا که تا تو نیایی بهار من شروع نمیشود.

بیا و نور زندگی را دوباره به زندگی من بتابان..


زیبای من..

یک سال دیگر با تو شروع خواهد شد..

یک سال پرخاطره دیگر با تو..

یک سال جدید و تغییرات جدید

هیجانات جدید..

با تو..


متولد من

تولدت مبارک

هرسال بیشتر دوستت خواهم داشت

و هر سال بیشتر عاشقت خواهم بود..

تویی که هروز برای من تازگی و نشاط روز اول را داری..


تولدت مبارک