دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

چه زود بالغ می شوم....

من

جوانه‌ای جوان

  در سایه‌سار آرامش خانه تو

                             و در حریم امن بازوان تو

چه زود بالغ می شوم....


تو چقدر شبیه شاهزاده قصه ها هستی

چگونه میتوانی اینقدر خوب باشی

               و اینگونه دوست داشتنی بمانی


همه تو را دوستت دارند

     همه با تو بودن را می‌خواهند

               و با تو سخن گفتن را

                     و حسی که در کلام لمس نمی شود


زیبایی تو مردانگی‌های توست

       لبخند شیرین تو گونه‌ی چال افتاده توست

                                  مهربانی تو دستان نوازشگر توست

                                         و غرور تو نگاه پرقدرت و عاشق توست


چگونه میتوانم اینهمه دوست داشتنت را تاب بیاورم

                 چگونه می توانم اینهمه عاشقت بودن را تحمل کنم

                           و چگونه می توانم این حجم مهربانی ات را بپذیرم


من هنوز کوچکم برای تو را شناختن

                    و هنوز خردسالم برای با تو زندگی کردن

چه زود بالغ می شوم در کنارتو

              و چه خوب معنای عشق واقعی را خواهم فهمید

من برای درک احساس

         به وجود گرانبهای تو نیاز دارم

چرا که همه ی حس های ناشناخته دنیا

               در وجود گرم و عاشقانه تو خلاصه می شود

                        و چه درس‌هایی در زندگی با تو فرا میگیرم

و چه زود بالغ می شوم...


من ،

        دیگر آن میوه‌ی نارس دیروز نیستم

من،

      سر سبز و قدکشیده

          در سایه‌سار آرامش خانه تو

                             و در حریم امن بازوان تو

چه زود بالغ می شوم....