دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

این روزها..


این روزها...

دلم خیلی تو را میخواهد.

دلم با تو بودن میخواهد.

به آغوش کشیدن تو را میخواهد.


این روزها

دوست دارم همیشه پیشم باشی.

هیچ وقت از پیشم نری.


این روزها...

بیشتر از همیشه دوستت دارم

بیشتر از همیشه میخواهمت.


این روزها...

با تو بودن خیلی خوبه.

نزدیک تو بودن خیلی خوبه.

نگاه کردن تو چشمات خیلی خوبه.

دستات رو توی دستم گرفتن خیلی خوبه.


این روزها...

خیلی دوست دارم ابدی بشی.

اصن ابد.

میدانم روحت همیشه مال منه.

مثل روح من.

ولی دوست دارم جسمت هم همیشه پیش من باشه.


این روزها...

زود دلتنگت میشوم.

تا از پیشم میری دلتنگت میشوم.


این روزها..

بیشتر میخواهمت...

عروس مهتاب


مرا دریاب

    این عشق بی اندازه را ببین

             و احساس بهاری مرا لمس کن


مست شدیم

     از می ناب عاشقی مست شدیم

و رقص زیبای زندگی

       همنواز با آهنگ شور و اشتیاق

               ما را جذب کرد

دستانم را گرفتی

         و با من رقصیدی

در نگاهت عشق بود و اشتیاق

              در نگاهم شادمانی بود و خواستن

در دستهایت تمنا بود و شیفتگی

              در دستهایم احساس بود و نیاز


و این رقص زیبای جادویی

          سرآغاز مرحله ی جدیدی در عشق ما بود

نگاهم را باور کن

       و به عشق من ببال

چرا که در شب عروس مهتاب

             من رویایم را با تو ساختم

     و حس پرواز را

        تنها با دستهای مردانه ات

                           تجربه خواهم کرد


 در این شب زمینی

       من خیالم را در آسمان تو می بافم

و با بوسه های آتشینت

            پا بر پلکان دنیای عاشقان می گذارم

و کوچه به کوچه

      و شهر به شهر

           با تو قدم میزنم

                  تا انتهای با هم بودن


امشب

همه ی عاشقان دنیا

          رقص دل انگیز باهم بودن را جشن گرفتند

و زیبایی وصف ناپذیر این احساس

               و آرزوی خوشبختی ابدی

                  بدرقه ی راه تمام عاشقان شد

 

امشب

من تو را تا بینهایت خواستم

       و تو مرا مثل همیشه تحسین کردی

من به بودنت افتخار میکنم

          و تو به زیبایی من می بالی


پس با دلم به تو میگویم

که بی انتها دوستت خواهم داشت