دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

ثانیه های بی تو بی رنگ است...



چگونه ثانیه های بی تو را تاب بیاورم؟

    چگونه در تنگنای جدایی و خواستن بی اندازه ات

           از هجوم دلتنگی در امان باشم


چگونه فاصله های بی تو را تاب بیاورم؟

"خداحافظی" ها

"مواظب خودت باش" ها

"یادت نرود" ها

"به امید دیدار" ها

"دوستت دارم" ها


خیلی به تو نزدیکم

   حقیقتاً

       در تو ذوب شده ام

و در وجود عاشق و پرمهرت

         غرق خواستنی بی انتها...


دلتنگت می شوم

به راستی دلتنگت میشوم

و این را با بند بند وجود

حس خواهم کرد


تو می گویی خاطرات را مرور کن

اما...

چگونه می توانم

گرمای دستت را در برف

بخاطر بیاورم

و تشنه ی عطر تنت نشوم


من در روزهای سرد برفی

      در دستان مهربان تو

              گرمِ گرمِ گرم بودم...

دانه های برف شاهدند

که چه عاشقانه

جای قدم هایمان

در سفیدی محض

خودنمایی می کرد


سخت است

          خیلی سخت است

جداشدن از عشق

    هرچند کوتاه

          هرچند برای اندکی


مرا ببخش که بیقراری می کنم

بهانه میگیرم

بیتاب می شوم

اشک میریزم


مرا اندکی تحمل کن

   دلتنگی 

      برای این دل کوچک

          بی رحمانه سنگین است


من همراهی می خواهم

               برای درک فاصله ها

هزار سال هم که بگذرد

     من بازهم سخت از تو جدا خواهم شد

           من بازهم کودکانه بهانه خواهم گرفت

من بازهم بیتاب و بیقرار

            اشک خواهم ریخت

چگونه انتظار صبوری از من داری؟

       از من وابسته ی عاشق...


باشد...قبول .....

فاصله ها ناگزیرند

ولی ایکاش فقط دستهایمان از هم دور شوند

نه اینکه دلهایمان فاصله بگیرند...


مرا رنگ بزن

     که شاد از تو جدا شوم

 که با لبخند

      خدانگهدار آخر را بگویم

با شانه های محکم و سخاوتمندت

     پناه اشکهای من باش

           که دوری از تو آسان تر شود

تو می توانی

    با جذبه ی مردانه ات

         مرا یاری کن

                که تاب بیاورم



این روزهای آخر

کامم عجیب تلخ است

ثانیه های نداشتن تو

سیاه می شود بر من

خرده مگیر بر دل کوچکم

آرامم کن با آغوش بی انتهایت...



کاش میشد تغییری ایجاد کرد

                که من بمانم و تو نروی...

اجتماع من و تو

                  زیباترین اجتماع دنیاست....

عشق غیر ممنوع...


سلام عشق غیرممنوع من

        سلامی دوباره بر تو

بر تو که واژه ای به نام عشق را

            به من مکتب گریز آموختی

و درسی به نام زندگی

       در لابه لای بازیهای کودکانه

               به من یاد دادی

بر تو سلام...


دیر زمانیست که تو را می شناسم

   دیر زمانیست که بهار را زندگیم آوردی

         دیر زمانیست که ماهی دریای تو شده ام


آن روز که تو را شناختم

         و با قلب سخاوتمند تو آشنا شدم

دستانم را دراز کردم

            تا از آسمان عشق تو ستاره بچینم

ستاره های درخشان

دانه دانه

به دامان من می آمدند....

ستاره عشق

ستاره مهر

ستاره احساس

ستاره دوستی

ستاره سخاوت

ستاره وفاداری

و ...


و امروز

   یک رنگ دیگر

         به رنگین کمان زندگیمان اضافه شد

                  قرمز آتشین...


حال که غیرممنوعانه می توانم دوستت بدارم

    سرخی و حرارت عشقم را

          خالصانه نثار دستهای مهربانت میکنم


باز هم واژه ها

در بیان احساسم به تو

کم می آورند

و باز هم

بیتاب دیدنت می شوم


تو را نه به اندازه ممنوعیت دیروزمان

و غیر ممنوعیت امروزمان

بلکه

به اندازه هر روزمان دوستت دارم...



کلبه سبز رویاهای ما...


باز هم در کلبه ی رویاهایمان

           طلوع عشق را به قلب من هدیه کردی


دوباره سرم شانه هایت را آرزو داشت

            و تا بی انتها مرا به آرزویم رساندی


در کلبه ی رویاهایمان

پنجره ی عشق

به وسعت آبی آسمان

    و به اندازه تک تک قطرات باران

            به روی لبخند زیبای دنیا باز است


چه خوشبختم من

که روز عشق را

امسال

در یک خانه ی رویایی جشن گرفتیم

و مرا به اوج احساس

و نهایت عشق رساندی


چه خوشحالم من

که هدیه ام را

امسال

با سبد سبد بوسه

از دستان مهربان تو گرفتم

       و چه آغوشی

...


ما شعله می کشیم

     و هیجان با هم بودن

             در امتداد ثانیه ها

حقیقتی را آشکار می کند

که ما نیازمند یکدیگریم

و شوق با تو بودن را

              پایانی نیست...


عطر عاشقی

    فضای با تو بودن را

             آکنده از مهر  میسازد

و چه لذت بخش است

   زیر یک سقف بودن با تو 

خلوت با تو

    هیجان با تو

         و عشق تو 


دیگر هیچ از دنیا نمی خواهم

     جز آغوش بی نهایت و سخاوتمند تو

            در خانه ی سبز رویاهایمان....