دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

همیشه یادت بمونه



بهم قول بده همیشه یادت بمونه

که من عاشقانه دوستت دارم

که همیشه کنارتم، حتی اگه خیلی دور باشم


بهم قول بده یادت نره

خنده های از ته دلمونو، شادی کردن ها مونو

بازیا و تجربه های جدید زندگیمونو


یادت نره چقدر تو خیابونا و پارک ها باهم قدم زدیم

زیر برف.. زیر بارون

با هم آواز خوندیم.. بلندبلند خندیدیم


یادت نره چقدر برام شعر خوندی

چقدر صداتو ضبط کردم و ده ها بار گوش دادم

چقدر منو نوازش کردی و آروم شدم


یادت نره بهترین چایی عمرمون رو با هم خوردیم

بهترین کافه ها رو باهم رفتیم

دست همو محکم و محکم تر گرفتیم

خوشمزه ترین غذاها رو باهم درست کردیم


یادت نره خونه مون رو..

 صبح بیدار شدن هامون

با هم سرکار رفتن هامون رو

یادت بمونه

قرنطینه شدن عید نوروز همین امسال رو 

 خوش گذرونی هامون ، کنار هم بودن هامون


یادت نره نقاشی هایی که کشیدیم

کاردستی هایی که درست کردیم

تولدها و ولنتاین ها و مناسب های الکی دیگه مون

که فقط میخواستیم به هم کادو بدیم


یادت نره همه قهر و آشتیامونو

همه دعواهایی که

 آخرش به دوست داشتن بیشتر ختم میشد

همه تنها موندنا و دوباره برگشتنهامونو

یادت بمونه


همیشه یادت بمونه

چه آهنگ هایی با هم گوش کردیم 

چه فیلماهایی با هم دیدیم و احساساتی شدیم

و هزار بار دربارشون باهم حرف زدیم


یادت نره چقدر همدیگه رو ذوق زده کردیم

چقدر غصه های دل همو گوش کردیم

و چقدر دلتنگیای همدیگه رو پاک کردیم


یادت بمونه چقدر پشت همدیگه وایستادیم

از همدیگه دفاع کردیم

به حرفای بقیه بی اعتنایی کردیم و 

چقدر برای با هم بودنمون تلاش کردیم


یادت نره تموم لحظه هایی که نگات میکردم و حواست نبود

یادت نره وقتایی که عاشقم بودی و نمی دونستم

یادت نره تموم با هم بودن هامون رو

و اینکه

ما همو داریم همیشه... تا ابد...

یادت نره یکی هست که خیلی خیلی دوستت داره

حتی وقتایی  که خودتم خودتو دوست نداری

یادت نره من همیشه باهاتم.. حتی اگه ازت دور باشم....

یادت نره.. باشه؟