دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

سلام...تولدت مبارک!!!



روزی که خداوند

      وجود آسمانی تو را می آفرید

بی انتها

      مهربانی و عشق سرشت

و سبد سبد لبخند

            در وجودت نهاد


تو آفریده ی بی مانند پروردگاری

            با دنیایی از شور و هیجان

که در کنارت بودن

     و روزگار گذراندن

           آرزوی هر روز من میشود


امروز...

      روز قشنگ تولد تو

من شادمانی میکنم

چرا که قلب سخاوتمندت

     و عشق آسمانی ات

           نصیب دل بیقرار من شد

و آغوش همیشگی ات

       پناه ماندگار من ...


امروز

  روز تولد سی سالگی ات

         بی انتها شاد باش

چرا که خداوند

بهترین ها را برایت می خواهد


و من

با دستان کوچکم

آرزو میکنم

    در قلبت یگانه بمانم

           و در قلبم همیشه بمانی


بهار عاشقانه من و تو ...

بازهم بهاری دیگر

عیدی دوباره

سالی جدید

و بازهم ما در کنار هم

و دور از هم


لحظه تحویل سال

باز هم از دستان تو دورم

و با حجم بودنت فاصله ها دارم

اما بوی تنت

و مهربانی آغوشت

فضای خاطرم را آکنده میسازد


عیدت مبارک بهار زندگی من

دوست دارم ورودت را به زندگیم

برای چندمین بار تبریک بگویم

و بخاطر بودنت

و حضور عاشقانه ات

شادمانی کنم


عیدت مبارک عشق جاودانه من

این بهار فهمیدم

که بزرگترین عیدی ام را

از نسیم گرفتم

بوسه ای که به نسیم سپردی

و گرمی اش

بر روی گونه های من

ماندگار خواهد شد

....


عیدت مبارک دل سپرده ترین مرد دنیا

پنجره ها را باز کن

پرنده ها را ببین

چه عاشقانه

سر بر روی شانه های هم

آواز می خوانند

و چه شادند و سرخوش

از کنار هم بودن

...


برگرد کنار من

زودتر برگرد

امسال بیشتر از هر سال

مرا در آغوشت بفشار

مرا دوست بدار

مرا ببوس

و مرا باور کن


عید امسال

عاشق تر از هر سال

اقاقی های دلم را

تقدیم وجود دوست داشتنی و

مهربان تو می کنم


عیدت مبارک بی مانندترین هدیه زندگی من