دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

سرزده...


سلام

امشب ناخوآگاه به سوی اینجا کشیده شدم

بدون اینکه چیزی برای نوشتن داشته باشم

مرور کردم خاطرات با هم بودن را

از لحظه دیدار تا به امروز...


خوشی ها و ناخوشی ها

جدا شدن ها و پیوستن ها

و عشقی که روز به روز قویتر می شد


در تمام این لحظات

حتی موقع دلخوری ها و دلگیری ها

هیچ وقت

هیچ وقت احساس نکردم اشتباه کردم

هیچ وقت فکر نکردم در تصمیم با تو بودن اشتباه کردم

برعکس همیشه مطمئن تر میشدم


امروز از دوست داشتن پرسیدی

به نظر من دوست داشتن یعنی وقتی با او هستی به هیچ کس دیگر فکر نکنی

یعنی برایت بهترین باشد

از هر نظر

و من تو را دوست دارم


از دلتنگی پرسیدی

آری منم دلتنگت می شوم

بی دلیل

یک دفعه

حتی اگر همین چند دقیقه پیش دیده باشمت

حتی اگر بدانم چند دقیقه بعد تو را می بینم


میدانم که حس تو هم شبیه من است

و قدر دان این حس خواهم بود


میدانی

لحظه هایم اگر بی تو باشد خالی از تو نیست

و این حس داشتن فرشته زیبایی چون تو مرا به وجد می آورد.

و به زندگی من معنی میدهد


پس فرشته زیبای من

و رویای همیشگی من

باش تا بی معنی نشوم

و خواهم بود تا آخر راه...