دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

آهنگ زیبای سفر


میرویم

   به طبیعت میرویم

     به دوردستهای نا آشنا

           و رودخانه های خروشان


و من خیالم راحت است

           که تو راهنمای راهی

میرویم و می خندیم

به روزگار

به راه‌های سخت

به سنگها و چاله های بین راه

میرویم و می خندیم


میرویم

و پر می شویم

         از عطر گلها

             زیبایی درختها

                  و صدای پای رود ...

چه دلنواز است

   این بعد از ظهر آفتابی

       کنار خنکای این رودخانه خروشان

و تو

   که دوربین به دست

       لحظات سرخوشی مرا

            غافلگیرانه ثبت میکنی

و من میخ%

عشق تو سعادت است...



عشق تو سعادت است

و عشق ورزیدن به تو

نمونه کامل شادمانی است

من با هر بار گفتن دوستت دارم

جانی تازه میگیرم

و زنده می شوم

وقتی میگویم عاشقت هستم


عشقبازی با تو

عادت نیست

نیاز نیست

تکرار هم نیست

بلکه زندگی است

من از زندگی با تو خوشحالم

و این حس نشاط

سراسر وجودم را در برمیگیرد


وقتی دست در دست تو قدم میزنم

و روح عاشق تو

با گرمای دستت

به من منتقل می شود


من عاشق عاشقی کردن با توام

هر روز و هر ثانیه

بارها و بارها

و قلبهایی که برای تو میفرستم

نشان جاودانگی عشق تو در قلبم است

و این حس زیبا

و تکرار ناشدنی

تا ابد با تو زنده خواهد ماند

مرد محبوب من...


مرد محبوب من

  در این روز زیبا

      که به نام توست

نگاه پرشکوهت را بر من بدوز

ببین که من

   زیباترین دختر دنیا میشوم

وقتی که برق نگاهت به من می رسد

   و روح عاشق مرا

    شیفته وار جذب تو می کند


ای مرد محبوب من

    در تنگاتنگ آغوش تو

      به وسعت قلب مهربانت

          من به امنیت و عشق می رسم

و لذت می برم

       از زن بودنم

و دوست داشتن تو

     و مورد محبت تو بودن

         بزرگترین لذت دنیاست


مرد محبوب من

    لحظه های با تو بودن

       خواستنی است و شیرین

کاش این تجربه های قشنگ

ابدی میشد

تا همه می دانستند

در گوشه ای از این جهان

عشق جاریست

     عشقی به رنگ مهربانی


و اکنون

   مجنون وار

     لیلایی دیگر ساخته ای

تا دنیا دوباره 

رنگ عشق آتشین بر خود بگیرد


مرد محبوب من

       عشق دیرینه 

       و مهربان همیشگی

من

با تو معنا پیدا میکنم

پس همیشه برای من بمان


مرد محبوب من

          روزت مبارک...