دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

مرد محبوب من...


مرد محبوب من

  در این روز زیبا

      که به نام توست

نگاه پرشکوهت را بر من بدوز

ببین که من

   زیباترین دختر دنیا میشوم

وقتی که برق نگاهت به من می رسد

   و روح عاشق مرا

    شیفته وار جذب تو می کند


ای مرد محبوب من

    در تنگاتنگ آغوش تو

      به وسعت قلب مهربانت

          من به امنیت و عشق می رسم

و لذت می برم

       از زن بودنم

و دوست داشتن تو

     و مورد محبت تو بودن

         بزرگترین لذت دنیاست


مرد محبوب من

    لحظه های با تو بودن

       خواستنی است و شیرین

کاش این تجربه های قشنگ

ابدی میشد

تا همه می دانستند

در گوشه ای از این جهان

عشق جاریست

     عشقی به رنگ مهربانی


و اکنون

   مجنون وار

     لیلایی دیگر ساخته ای

تا دنیا دوباره 

رنگ عشق آتشین بر خود بگیرد


مرد محبوب من

       عشق دیرینه 

       و مهربان همیشگی

من

با تو معنا پیدا میکنم

پس همیشه برای من بمان


مرد محبوب من

          روزت مبارک...

نظرات 3 + ارسال نظر
mahtab جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام
واقعا ممنون از پست ها و دل نوشته های زیبا و عاشقونتون
من خیلی وقته که دل نوشته هاتونو میخونم و واقعا براتون خوشحالم که انقدر عاشق هم هستید
راستش هروقت که نوشته هاتون رو میخونم یاد خودم و عشق زندگیم می افتم که دیگه داریم کم کم به لحظه ی وصال نزدیک میشیم البته با کمک خدا و توسل به ائمه که واقعا نظر کردن بهمون
هم برای شما و هم برای تمام عاشقا از ته دل ارزوی وصال رو میکنم

خوشخالم که به هم رسیدین ایشالا عشقتون هر روز بیشتر بشه..
ولی یادت باشه فقط تلاش خودتون بوده... وگرنه از نظر ائمه که کارتون از بیخ حرومه

نیلوفر جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:47 ب.ظ http://emco37.mihanblog.com/

از ته دل،
*عیدت مبارک*
به منم سر بزن
5615

عید شما مبارک

محبوب جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ب.ظ

خیلییییییییییییییییییی قشنگ بود،خیلی با احساس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد