دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

پیچ و خم های شیان


چرخش دستانت روی فرمان ماشین

در پیچ و خم های شیان

من را بیشتر عاشق می کند

و آسمان میخواند و 

نگاه تو که دلبری میکند 

از من عاشق


چقدر من تو رادوست می‌دارم

برایم بسیار جذابی و هیجان انگیز

سالها گذشته است از اولین باری که تو را دیدم

ولی هر روز بیشتر میشناسمت

و بیشتر و بیشتر علاقمند...


زندگی با تو همچون پیچ و خم های شیان است

گاهی فراز و گاهی فرود

گاهی سایه و گاهی آفتاب

گاهی پرشتاب و گاهی آرام

اما چیزی که این سفر ما را جذاب می کند

این است که در تمام طول مسیر

می توانم به تو خیره بمانم...

برایت موسیقی پخش کنم

تو را بخندانم و شادشویم

و می‌توانم انگشتانم را به انگشتانت گره بزنم

و بفشارم این تکیه گاه ارزشمند دوست داشتنی را


من از بودن در پیچ و خم زندگی با تو شادم..شادم...شادم

ممنون که مرا به زندگیت دعوت کردی

بی تکرارترین هیجان زندگیم