دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

آدم برفی من و عشقم!!!




سلام آدم برفی!

به جمع 2 نفره و کودکانه

    من و عشق همیشگی ام 

          خوش اومدی


آدم برفی قشنگ من!

دیروز که من و عشقم

داشتیم تو رو می ساختیم

       خیلی خوشحال بودیم

...

یک نفر دیگه هم به جمع ما اضافه شد

       و از عشق عمیق ما با خبرشد


برات لبخند کشیدیم

و چشمای درشت

      که دنیای قشنگ ما رو

            بهتر ببینی

...

برف بازی کردن ما

دنبال هم دویدن ما

گلوله برفی درست کردن ما

و شاد شدن و

از ته دل خندیدن ما!!!


ببین آدم برفی

    با چشمای قشنگت

          که من برات ساختم

ببین ...

ببین چه دنیای بامزه ای داریم


دستامون یخ کرده

      ولی ها می کنیم گرم میشیم

تندتند میدویم

         ولی نفس عمیق می کشیم

ضربان نبضمون بالا میره

             ولی تو آغوش هم آروم میشیم


خوب ببین آدم برفی من!

ببین عشق با آدما چیکار میکنه

این شب سرد و خلوت و تاریک رو

برای ما مثل یه بهشت کرده

که برای داشتنش

لحظه شماری می کردیم


عزیزم

آدم برفی قشنگم

مهم نیست

     که ممکنه چند روز بیشتر اینجا نباشی

             یا با نور آفتاب کم کم آب بشی

سعی کن عشق رو بشناسی

  و با محبتش

       دل مهربونتو گرم کنی


امیدوارم تو هم عاشق بشی

    چون بهترین آرزوی منه

          واسه تو که دوستت دارم!



بوسه ی برفی



جای پایمان در برف

کنار هم

    جای پای کوچک من

        در کنار جای پای مردانه ی تو

...

آخ که چقدر این با هم بودن ها

   کنار هم بودن ها

       شبیه هم بودن ها را

  دوست دارم


وقتی در بالاترین قله ی کوه

پشت برف ها

   دست من را میگیری

        لبانم را می بوسی

           و داغ داغ می شویم


وقتی به دنبال هم می دویم

و روی برف ها سر می خوریم

یخ می کنیم

و باز در آغوش هم گرم می شویم


وقتی روی برف ها زمین می خورم

دستم را میگیری

و بلندم می شوم

وقتی به تو تکیه میکنم

آن زمان

بی نهایت دوستت می دارم


وقتی از بالای کوه پر برف

به جای پای آدمها نگاه می کنیم

دلمان قدم زدن دونفره می خواهد


بازهم یک خاطره

یک خاطره ی عاشقانه

   بی نظیر

      ماندگار

         پرمهر

و دوست داشتنی


من شیفته ی مهربانی های تو هستم

   که به بهانه ی با من بودن

     خستگی را به جان می خری

از موانع می گذری

      تا به من برسی

می شناسمت

       آرزوی دیرینه ی دل کوچکم

و می ستایمت

       بزرگ ترین دارایی زندگی م


ما چه با هم خوشبختیم

    و شاد

من تو را دوست دارم

    و تو مرا

        این ساده ترین

ولی پایدارترین اتفاق زندگی ماست