دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

آدم برفی من و عشقم!!!




سلام آدم برفی!

به جمع 2 نفره و کودکانه

    من و عشق همیشگی ام 

          خوش اومدی


آدم برفی قشنگ من!

دیروز که من و عشقم

داشتیم تو رو می ساختیم

       خیلی خوشحال بودیم

...

یک نفر دیگه هم به جمع ما اضافه شد

       و از عشق عمیق ما با خبرشد


برات لبخند کشیدیم

و چشمای درشت

      که دنیای قشنگ ما رو

            بهتر ببینی

...

برف بازی کردن ما

دنبال هم دویدن ما

گلوله برفی درست کردن ما

و شاد شدن و

از ته دل خندیدن ما!!!


ببین آدم برفی

    با چشمای قشنگت

          که من برات ساختم

ببین ...

ببین چه دنیای بامزه ای داریم


دستامون یخ کرده

      ولی ها می کنیم گرم میشیم

تندتند میدویم

         ولی نفس عمیق می کشیم

ضربان نبضمون بالا میره

             ولی تو آغوش هم آروم میشیم


خوب ببین آدم برفی من!

ببین عشق با آدما چیکار میکنه

این شب سرد و خلوت و تاریک رو

برای ما مثل یه بهشت کرده

که برای داشتنش

لحظه شماری می کردیم


عزیزم

آدم برفی قشنگم

مهم نیست

     که ممکنه چند روز بیشتر اینجا نباشی

             یا با نور آفتاب کم کم آب بشی

سعی کن عشق رو بشناسی

  و با محبتش

       دل مهربونتو گرم کنی


امیدوارم تو هم عاشق بشی

    چون بهترین آرزوی منه

          واسه تو که دوستت دارم!



نظرات 4 + ارسال نظر
نیما سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ http://n-poems.blogsky.com/

عشقتان روز افزوووووووون

مرسی
عاشق بشی الهی...

asal یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.excellent-far.persianblog.ir

حظ بردم
ممنونم
به ماهم سر بزنید خوشال میشیم

مرسی.....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ


رویا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ http://zemahestan.blogsky.com

چه لحظات قشنگی رو با هم تجربه می کنی... چه خوش ذوقی تو ای زن!!!
عالی ...
پر عشق...
سعادتمند...
خوشبخت...
عاشق...

سلام مرسی
واقعا دوسش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد