دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دور از کبوتر عشق

باز هم سفر و باز هم جدایی...

ولی این بار فرق میکند

لحظه لحظه یاد تو از من جدا نمیشود.

هر جا میروم هستی و جمله ای کاش بودی بر زبانم جاری میشود.

ای کاش بودی و تمام این لحظات را با تو تجربه میکردم.

خوش میگذرد ولی غم نبودن تو بر دلم سنگینی میکند.

انگار یک چیزی کم است. تو...


محبوب من

من باز گشتم و مشتاق دیدار تو ام..

یادم نمیرود اشک های هنگام جدایی را...

نمیدانستم به آن افتخار کنم یا ناراحت شوم.

میدانم دوستم داری خیلی زیاد

ولی تو نمیدانی من چقدر زیاد دوستت دارم.

و هیچ وقت نخواهی فهمید.


عشق من.

به بودنت و به داشتنت افتخار میکنم

این تو بودی که مرا از نجات دادی و طعم عشق را به من چشاندی

طعم دوست داشتن و دوست داشته شدن.

من این را هرگز فراموش نخواهم کرد

تو پرنده خوشبتی منی

و خواهی بود...

تا ابد...

برایم عشق تجویز کن...


تو دکتر نیستی

     طبابت هم نمیدانی

           اصلا دارو هم نمیشناسی

     اما برای من عشق تجویز میکنی

                 بسیار و بسیار...


تو برای من شادی تجویز میکنی

   دویدن  و  بازی کردن

      فریاد زدن و  دیوانگی کردن

                       شوخی و تفریح کردن

                              و شاد بودن از ته ته قلب


تو  برایم آرامش تجویز میکنی

    در پناه آغوشت

          سر بر شانه ات

                با کلام مهربانت

                           با نگاه گرمت

و  من دنیا دنیا آرامش

          از تو هدیه خواهم گرفت


تو برایم نقاشی تجویز میکنی

طرح ها و رنگ ها و نقش ها

بی ترس و تردید

   ولی چه طرحی دلنشین تر از طرح لبخند تو

             و چه رنگی پر رنگ تر از نگاه مهربان تو

                      و چه حجمی خوش نقش تر از وجود تو


تو برایم سفر تجویز میکنی

 سفر به دوردستهای ناشناخته

   سفر به نزدیک های قابل دسترس

             سفر به رودخانه ها و جنگل ها

                 سفر به کویر و ستارگان درخشان

                    سفر به کوه، به دشت، به روستاهای دور افتاده

  و سفر به درون ترس های زندگی

                        با قدم های محکم و استوار


تو برایم آزادی تجویز میکنی

آزادی از هر بند و رنگ

            حتی آزادی از اسارت عشق

تو میگویی هیچگاه عشق  نباید

دست و پای تو را ببندد

تو آزادی هروقت میخواهی رها شوی

           و ایکاش میدانستی اسیر عشق تو بودن

                 چقدر شیرین تر از رهایی در آسمانی بدون عشق است


تو برایم لبخند تجویز میکنی

حتی بلند بلند قهقهه زدن را

        به موضوعات زندگی مان

             به فیلم های خنده دار

                 به اتفاقات کوچک و بامزه روزمره

و من غرق در لذت خندیدن

       به دوست داشتن بی اندازه تو می اندیشم


تو برایم خیالبافی تجویز میکنی

 خیال های رنگارنگ و قشنگ

       خیالبافی در قدم زدن هایمان

           خیالبافی در آرزوهای دور و درازمان

و میگویی که خیال انگیز بودن زندگی

 و رویاپردازی های شاعرانه

اساس زندگی ماست


تو برای من شعر تجویز میکنی

شعرهایی سرچشمه گرفته از احساس

          و چیست احساس من جز عشق به تو

             و چیست عشق تو جز همه ی وجود من

                 و چیست وجود من...جز آینه ی روح مهربان تو


تو برایم عشق تجویز میکنی

     عشقی از جنس لحظه و زمان

          عشقی از جنس همیشه و هنوز

                             عشقی از جنس تو و من

و من عاشق این عشقم

       عشقی که همه‌ی زندگی‌ام را ساخته

و حالا چراغ راهم شده در تاریکی این دنیای ماشینی

          من تشنه‌ی عشق تو هستم و خواهم ماند


من به تجویزهایت وفادار خواهم ماند

دکتر خاص و تمام وقت من ...