دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

عشق یعنی..شب تولد تو

چه ستاره بارانی می شود شب تولد تو

         آسمان جشن میگیرد و زمین شادمانی می کند

بودن تو

            نهایت خوشحالی است

چرا فکر میکنی ابرها نباید خوشحالی کنند
                         وقتی لبخند تو طراوت گلها می شود
چرا فکر میکنی کوه به تو حسادت نمی کند
                         وقتی محکم و استوار .. تکیه گاه من میشوی
چرا فکر میکنی آدمها داشتن تو را آرزو نمی کنند
                         وقتی مهربان و خندان نوازش میکنی و عشق می ورزی

میبینی
      همه منتظر تولد تو هستند
           منتظر این لحظه ی خاص و اتفاق شیرین
                 ای اسطوره ی سادگی و صداقت

امشب تولد توست
و جز آرزو برایت هیچ ندارم...
               آرزوهایی ساده و خواستنی...
 آرزو میکنم شبها خوب بخوابی
             و صبح ها لبخند آفتاب روی گونه ات بنشیند
آرزو میکنم وقتی چایت را می نوشی 
               خبرهای خوشی به تو برسد
آرزو میکنم با تمام توان و با فریاد
                به کسی که دوستش داری بگویی
                             "دوستت دارم"
آرزو میکنم کتاب های خوبی بخوانی
آهنگ های زیبایی گوش دهی
عطرهای خوش ببویی
و با آدمهایی شبیه خودت معاشرت کنی

این آرزوها بسیار ساده هستند..ولی 
زندگی تو را شاد خواهند ساخت..
تولدت مبارک فرشته سیبیلوی من ...

جمعه با تو خوبه...

بهار شد

عید شد

تولدم شد

اما عشق تو

مثل سابق

پابرجاست...


چقدر با تو بودن جذاب است

چه لذتی دارد گشت و گذار با تو

و چه خوب است جمعه ها در کنار تو


بهار می آید و 

روزهای دوست داشتنت طولانی تر می شود

بهار می آید و 

شکوفه های عشقت خوشرنگ تر می شود

بهار می آید و 

شهامت با تو بودن بیشتر می شود


میخواهم در تمام جمله های تو باشم

شاید یک عمر کم باشد برای دوست داشتنت

میخواهم همان آیینه ای باشم

که هر روز صبح خودت را در آن می بینی

میخواهم آن هوای تازه ای باشم

که وقتی پنجره را میگشایی نفس می کشی

می خواهم آن درختی باشم

وقتی که دنبال سوژه عکاسی می گردی

میخواهم آن بارانی باشم

که قدم زدن زیرش را دوست داری


می بینی... تو را خیلی دوست دارم

اما برای گفتنش

واژه کم می آورم


تو را مانند همین جمعه های شاد

بی انتها و سبز

عاشقانه دوست دارم