دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

عشق غیر ممنوع...


سلام عشق غیرممنوع من

        سلامی دوباره بر تو

بر تو که واژه ای به نام عشق را

            به من مکتب گریز آموختی

و درسی به نام زندگی

       در لابه لای بازیهای کودکانه

               به من یاد دادی

بر تو سلام...


دیر زمانیست که تو را می شناسم

   دیر زمانیست که بهار را زندگیم آوردی

         دیر زمانیست که ماهی دریای تو شده ام


آن روز که تو را شناختم

         و با قلب سخاوتمند تو آشنا شدم

دستانم را دراز کردم

            تا از آسمان عشق تو ستاره بچینم

ستاره های درخشان

دانه دانه

به دامان من می آمدند....

ستاره عشق

ستاره مهر

ستاره احساس

ستاره دوستی

ستاره سخاوت

ستاره وفاداری

و ...


و امروز

   یک رنگ دیگر

         به رنگین کمان زندگیمان اضافه شد

                  قرمز آتشین...


حال که غیرممنوعانه می توانم دوستت بدارم

    سرخی و حرارت عشقم را

          خالصانه نثار دستهای مهربانت میکنم


باز هم واژه ها

در بیان احساسم به تو

کم می آورند

و باز هم

بیتاب دیدنت می شوم


تو را نه به اندازه ممنوعیت دیروزمان

و غیر ممنوعیت امروزمان

بلکه

به اندازه هر روزمان دوستت دارم...



نظرات 2 + ارسال نظر
مشکی پوش شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ http://meshkiposh.blogsky.com

سلام واقعا تبریک میگم وب بسیارزیباىی دارین به خصوص قالب وبلاگ اگه دوست داشتین تبادل وبلاگ کنیم حتماخبرم کنیدباچه عنوان بلینکمتون

سلام
ممنون
بله تبادل را موافقم
چه باید بکنیم

ت سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

مطالب زیباتون رو همیشه می خونم و خیلی خوشحال شدم که از منوعه به غیر ممنوعه تغییر وضعیت دادین . آرزوی پایداری برای این عشق زیبا دارم . من هم عشق ممنوعه ای دارم که متاسفانه هرگز و تا ابد امکان غیر ممنوعه شدنش نیست. براتون بهترین ارزوها را دارم.

سلام
ممنون
امیدت به خدا باشه جوون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد