دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

عشق از جنس همیشه...


زندگی قشنگه

وقتی تو هستی

   دستای گرمت هست

    آغوش مهربونت هست

     وسعت قلب پاکت هست

         احساس عمیقت هست

          و عشق بی انتهات هست

                    زندگی قشنگ میشه

خوشبختی

همینجا

روبروی ما نشسته

داره زندگی ما رو تماشا میکنه

گاهی برامون کف میزنه و تشویق مون میکنه

گاهی هم دستمون رو میگیره و از روی زمین بلندمون میکنه


وقتی به سفر میریم

         خاطره میسازیم

     شاد میشیم و می خندیم

            خوشبختی کنار ما هست


وقتی از هم دلگیر میشیم

    ولی بازم دلتنگی اجازه نمیده

           ازهمدیگه دور بشیم

                بازم خوشبختی کنار ما هست


می بینی

      زندگی قشنگه

و عشق ما همیشگی


جنس زندگی ما

      با همه فرق داره

و خودمون لحظه های شاد رو میسازیم


پناه آغوش تو

         و قلب سخاوتمندت

با ارزش ترین دارایی من توی دنیاس


خوشحالم که با تو زندگی می کنم

              خوشحال باش که خوشبختیم

                   و زندگی قشنگ

                 تاهمیشه برای ماست!


نظرات 1 + ارسال نظر
Ehsan چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ق.ظ http://secret65.blogsky.com/

سلام وبلاگ جالبی داری.خوش حال میشم بهم سر بزنی.اگه خواستی منو با نام معادله زندگی لینک کن.بعد به منم خبر بده که لینکت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد