دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

یادم نمی رود...


یادم نمی رود که تو همیشه بودی

و یادت باشد که تو همیشه خواهی بود..

حتی اگر نزدیک نباشی هستی 

در دل من همیشه هستی

یاد تو همیشه با من است 

هر جا بروم و هر چقدر دور باشیم


دور می شویم ولی امید داریم 

امید دیدار دوباره..

امید به زندگی جدید و هیجان انگیز.


اینجا منتظرت میمانم تا بیایی

بیایی و زندگی قشنگمان را ادامه بدهیم.

با تو هر جای دنیا زندگی زیباست.


این روز های دوری میگذرد و ما روزی با لبخند به آن نگاه میکنیم

و یادش به ما یادآوری میکند که چقدر با هم بودن ارزشمند است..

و ما همیشه قدر آن را می دانیم..


به یادت هستم در همه لحظات زندگی و تورا کنار خودم احساس می کنم..

ای همیشه بهترین من...



نظرات 1 + ارسال نظر
ادمین جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 10:53 ب.ظ http://gsaffron.com/

بسیارعالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد