دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

سالعشق شیرین و قرمز


سالهاست که روز عشق را جشن میگیریم

و این دل بی قرار

یک بار دیگر داستان عاشقانه اش را

با شیرینی بی انتها تعریف می کند


باور کردنی نیست

 این عشق

این رابطه

این حس


بسیار زیبا و عمیق است

جادوانه و تکرار نشدنی

و پرشور و حرارت

و ادامه دار تا بی انتها


من عاشق این احساس قرمز و خوش رنگم

من عاشق این رزهای تازه و با طراوتم

من عاشق این خرس دوست داشتنی م

من عاشق این شمع و شیرینی و شکلاتم

من عاشق این جشن های دونفره ام

من عاشق توام... عاشق توام... 

با تمام قلبم من عاشق توام

مرد مهربانی ها و احساس ها 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد