دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بهار تازه ی زندگی...


دوباره بهار آمد

دوباره سال نو شد

دوباره تولد من دوباره تولد تو

و اینبار تولد یک زندگی


دیرزمانیست که تو را میشناسم

دل‌بسته به عشق تو

و تشنه ی لبخندهایت

کنار تو بودن همیشه آرزوی من بوده است

و این بهار

کنار هم ماندن‌مان همیشگی می شود

من عشق را از پس نگاه تو میخوانم

و قلبم را به تو هدیه میکنم


این بهار

دیگر دلتنگ تو نیستم

بلکه شادم از کنار تو بودن همیشگی

اما

آرزوی امسال من باز هم تو هستی

و اینبار برایت آرزو میکنم تا زمانی که من هستم

تو را در کنارم داشته باشم

خودخواهانه و ملتمسانه

و این زیباترین پارادوکس زندگی من میشود


این بهار

من باز هم می رویم

و سبز میشوم و عاشق

و در تار و پود زندگی تو

جوانه ها خواهم زد

و گل‌ها خواهم داد


مهربان بهاری عاشق من

تا همیشه و همیشه دوستت خواهم داشت

با من بمان

تا این را به تو ثابت کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد