دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تولد رویا


باز بهار آمد..

بهار بوی تو را می آورد..

بهار تو را می آورد

بهار بوی تو میدهد..


چند روزی که از بهار میگذرد تو می آیی..

می آیی به دنیا و به ناگاه دنیا زیبا می شود...

اصلا بهار به خاطر آمدن تو چنین زیبا شد..


تو آمدی و رویای کودکی من پا به جهان گذاشت..

رویایی که همیشه در سر می پروراندم و به نظر دست نیافتنی می آمد

رویای شیرین عشق تو...

رویای داشتن کسی که به اندازه خودت عاشقت باشد.


و اکنون

رویا به حقیقت پیوسته است

تو هستی..

در کنار من...

برای همیشه...

و چه زیباست بهاری که تو را به من برساند...

و چه زیباست بهاری که تو را با خود می آورد..


عشق رویایی من دوستت دارم

هر روز بیشتر از دیروز...

هر روز در رویای منی..

تولدت مبارک  عشق  رویایی من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد