دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

و همچنان عشق ادامه دارد...


و باز روز عشق...

و باز تو..

چرا تکراری نمیشوی..

چرا خسته نمیشوی...

و این عشق همچنان ادامه دارد...

عجب تکرار لذت بخشی..

هر روز با تو  و تکرار هیجان...


دیگر سالها شده که هستیم

همدیگر را شناختیم و به هم احترام گذاشتیم

من شبیه تو شدم و تو شبیه من شدی..

از تو یاد گرفتم از من یاد گرفتی..

با هم بزرگ شدیم...


عشقمان پر از احساس است و پر از منطق

پر از هیجان است و پر از آرامش.

پر از چیزهای جدید و پر از تجربه..

پر از کودکانه است و پر از خرد...


با تو بودن را دوست دارم

تو را هم دوست دارم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد