دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دوباره آدم برفی، دوباره عاشقانه در روز برفی



دانه دانه برف

سفید و سبک

چه لطافتی دارد

وقتی در دستان ما شکل می گیرد


باز هم برف...

بازهم تو...

باز هم آدم برفی....


برف می آید

به شوق با هم بودن ما

در گوش برف می خوانم از عشق تو

و زمستان بهار می شود


من سردم می شود

و محتاج آغوش گرم تو

چه عاشقانه پذیرای منی

و چه شاعرانه نوازشم می کنی


اینقدر این روزهای برفی را دوست دارم

اینقدر از بودن با تو و برف لذت می برم

اینقدر عاشقانه های برفی با تو دارم

که آرزو می کنم کاش تابستان ها هم

برف می بارید


تو که باشی

هوا عالیست

فرقی نمی کند برف باشد یا باران

آفتاب باشد یا ابر

هوای زندگی

با تو همیشه خوب است


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد