دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

کهکشانی از تغییر


همیشه هم تغییر بد نیست

گاهی به شادتر شدن می انجامد

گاهی به زیباتر شدن

و گاهی به بیشتر خواستن


بیا خودمان را تغییر دهیم

       مثلا امروز روزمان را با لبخند شروع کنیم

                  و فردا با صدای یکدیگر

                        و روزهای آینده

                                   با خاطرات شیرین گذشته دونفره مان


بیا تغییر کنیم

مثلا عصرها به‌جای خستگی

                آرامش خیال داشته باشیم

و دمنوش های متنوع بنوشیم

             یک روز بهار نارنج

                   یک روز گل سرخ

                         و روزهای دیگر و عطرهای دیگر


بیا تغییر بدهیم

روزهای تکراری مان را تغییر بدهیم

     مثلا بیشتر بازی کنیم و  کمتر بخوابیم

              بیشتر لطیفه بگوییم و کمتر غر بزنیم

                  بیشتر فیلم ببینیم و کمتر خاموش باشیم

                            بیشتر ورزش کنیم و کمتر کسل باشیم


بیا لذت هایمان را تغییر دهیم

مزه ی خوراکی ها را آنگونه که هست بفهمیم

و بی هیچ ترسی

دست به تغییر دستورات غذایی بزنیم

و خوردن و آشامیدن

اجبار ما نباشد...تفریح ما باشد

و کارهایی انجام دهیم که دوست داریم

و دست بکشیم

از  انجام آنها که آزارمان می دهند


بیا عوض کنیم

رنگ دلهایمان را

ضربان قلب هایمان را

احساسات مان را

و روزهای هفته مان را


بیا سرگرمی های جدید بسازیم

مثلا تو گرمای نفسهایت را

                در سازدهنی ات کوک کن

و من

     نوازش انگشتانم را

               بر روی کلیدها می نوازم

تو صبحانه های  جدید و خاص درست کن

                       و من غذاهای مورد علاقه تو را تمرین میکنم

تو بازی های جدید کشف کن

                   و من می‌آموزم با تو همراه شدن را


و این

می شود زندگی

می شود گریز از تکرار زندگی

و فرار از خستگی های روزمره

و من نامش را می گذارم تغییر

و به تو میگویم:

همیشه هم تغییر بد نیست

گاهی به شادتر شدن می انجامد

گاهی به زیباتر شدن

و گاهی به بیشتر خواستن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد