دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

من عاشق تماشای توام...



من عاشق تماشای توام...

من عاشق عکسهای توام...

من عاشق حجم دوست داشتنی توام...


یک لبخند مهربان

یک نگاه جذاب

و یک کلاه مخصوص به خودت...

چقدر خواستنی میشوی در عکسهایت

و من

شیفته ی نگاه کردن به عکسها و خاطراتمان..


با تو 

طبیعت زیباتر میشود و سبزتر

صدای پرندگان آواز میشود و دلنشین

هوا بهاری میشود و عطرآگین

قدم زدن خوشایند میشود و با نشاط...


با تو

دنیا رنگ دیگری میشود

روزگار قشنگ و زیبا میشود

و آدمها همه مهربان و خندان


کاش تو همیشه باشی..

حجم خواستنی تو را

همیشه و همیشه حس کنم

بخوابم باشی

بیدارشوم باشی

بخندم باشی،

نگاه کنم باشی

حرف بزنم باشی

راه بروم باشی...

چقدر بودنت را دوست دارم

چقدر حضورت را دوست دارم

چقدر حجم عاشقانه ات را دوست دارم


باش و باش و باش

تا همیشه با من باش...

نظرات 1 + ارسال نظر
نفسِ مهرداد شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام ...خوبید؟ خیلی وقت هستش هیچی نذاشتید. نگران شدم . آخه من همیشه به وب قشنگتون سر میزدم و لذت می بردم از عاشقانه های شما ... لطفا ادامه بدهید. با آرزوی خوشبختی مادام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد