دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

هیجان زندگی

تو

یک کلام تو..

هیجان انگیزترین قسمت زندگی من

بدون کم شدن و عادی شدن.

هر روز هیجان انگیز تر از دیروز.


هیچ وقت تکراری نشدی. نمیدانم چرا..

هیچ وقت کم نشدی..

حتی زمانی که ناراحتی بود.

همیشه دوست داشتنی همیشه عاشق..


روزهای با هم بودن...

هنوز هم جذاب و خواستنی است..

کافی است تو باشی..

همه چی هیجان انگیز می شود.

وای امان از روزی که نیستی..

همه چیز خاکستری و بی روح است..

ای هیجان زندگی من

باش و عاشق باش..

هستم و دوستت خواهم داشت.

هستیم و عادی نمیشویم..

عادت نمیشویم...

عاشقانه زندگی میکنیم..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد