دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

پاییز هزار رنگ



بازهم سفر..
باز هم با تو..
به دامان طبیعت رفتیم...
در پاییز هزار رنگ... من و تو..

ای همراه همیشه من
میخواهمت به تعداد رنگ های پاییز.. به تعداد برگ های خزان..
دست در دست هم و صدای خش خش برگها زیر پای ما..
با تو بودن هیچ وقت خسته کننده نمیشود.. هیچ وقت تکراری نمیشود..
تو عشق را به معنای واقعی به من نشان دادی...
***
ای یار بی تکرار من
در این جاده هزار رنگ زندگی
یک‌بار به‌ من می‌گویی دوستت دارم
و من هزار بار می‌شنوم
هزار بار نفس در سینه‌ام حبس می‌شود
هزار بار ضربان قلبم تند می‌شود
و هزار بار این جمله در وجودم ریشه می‌دواند

ای یار همیشگی من
در این فصل‌ خوش‌رنگ عشق
مرا یکبار در آغوش بکش
تا هزاربار به خواب روم
هزار بار تب کنم و آرام بگیرم
و هزار بار آغوشت را تکرار کنم

تو همیشه همان یک می‌مانی
یک همسفر..یک دوست..یک عشق
یک رابطه..یک تجربه..یک زندگی
و یک رنگ..یک رنگ شبیه هزار رنگ پاییزی زیبا
شبیه همان عکس‌هایی که میگیری
واقعی و شفاف

تو یگانه همسفر جاده هزار رنگ زندگی من هستی..
تا آخرین پاییز با تو خواهم ماند...

نظرات 1 + ارسال نظر
اشک مهتاب یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:59 ب.ظ http://ehsasebinazir.blogsky.com

سلام مهربان....
بسیار بسیار زیبا ....
امیدوارم همیشه موفق باشید....
خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد