دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

لبخند صبح


صبح می شود

     تو چشم می گشایی

            و خورشید طلوع می کند


صبح می شود

     تو لبخند میزنی

              و زندگی آغاز می شود


صبح می شود

    تو به سمت من می آیی

            و عشق ادامه پیدا می کند


هر صبح

چه دلخوشم

به احوالپرسی ساده تو


و چه بیقرارم

برای شنیدن صدای تو


و چه شادم

با دوستت دارم های تو


چه آرامش بزرگی است

      پرسش ساده تو:

            "روزگارت چطور است؟"


و چه دلگرم کننده است

       جمله مهربانانه تو:

              "من کنارت هستم"


و چه هیجان انگیز است

      عبارت جادویی تو:

                  "دوستت دارم"


زندگی گاهی

     چه ساده، شیرین می شود

             و چه بی انتها، دریایی می شود

                     و چه پرنور، آسمانی می شود


لبخند صبحگاهی تو

           امید من برای زندگی است

و از زندگی

            همین برای من کافیست...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد