دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

روئیدن تو...



یک عشق

            یک یار

                 یک زندگی


ای عشق سالهای زندگی

    و ای مرد لحظه های عاشقی

             لحظه ی روئیدنت مبارک...


تمام دارایی من قلبم است

   قلبی که در سینه ام

     برای تو و به یاد تو می تپد

با دنیایی از عشق و آرزوهای قشنگ

در شب تولدت

     این قلب کوچک من

           هزاران بار تقدیم تو...


بی شک این هدیه ناقابل

      لایق قلب آسمانی و روح بزرگ تو نیست

اما

ارزشمندترین چیزی است که دارم

پس

   ای همسفر همیشگی من

       دلت را به من بسپار

  من برای دلسپردن های تو

        بهترین یار خواهم بود


هر سال

در شب میلادت

به این راز بیشتر پی می‌برم

که تو خلق شده ای تا

زیباترین لحظات را برایم بسازی

سپاس می گویم تو را

برای بودنت...


در این شب دوست داشتنی

تمام ثانیه‌های بودنم را

با طولانی ترین بوسه های عاشقانه

در قابی از نگاه

تقدیم چشمان مهربان تو می کنم


بیا به رسم عجیب خودمان

رنگ بزنیم

    خاطرات دیروز و امروزمان را

و رویا بسازیم

      فرداهای دلنشین مان را


بیا به رسم عجیب خودمان

پایکوبی کنیم

   در جشن دونفره مان

          کودکانه و سرخوش



ای ارمغان خوشبختی و شادمانی ها

         لحظه ی روئیدنت مبارک...



نظرات 1 + ارسال نظر
mahtab سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام
انشاا... مبارکه
پست ها و دل نوشته های زیباتون رو از خیلی وقته دنبال می کنم
واقعا تبریک می گم به این عشق و علاقه ای که بینتون وجود داره
با خوندن پست هاتون یاد خودمو عشق زندگیم و همه داستانا و فرازو فرودهایی که با هم تجربه کردیم می افتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد