دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بهار دل من...


چه بهار زیبایی‌ست

             وقتی تو اینجایی

و چه آفتاب لذت بخشی است

                   وقتی تو بر من می‌تابی

 

یک نوروز دیگر

     شتابان به سمت ما آمد

و سال جدید

        ما را در آغوش گرفت

اما

عشق دیرین ما

    هنوز نشسته و ما را نظاره می‌کند

        فنجانی چای می نوشد و لبخند می‌زند

             و آلبوم خاطرات را بار دیگر ورق می‌زند

و به این می‌اندیشد

    که این سال جدید

         چه نقشی از ما

             در این آلبوم جای خواهد گرفت

و چه طرح رنگارنگ جدیدی

       در صفحات آلبوم، خاطره خواهد شد


من...

    دختر بهار...

        به تو دلبسته ام

و هزاران بار

   و هزاران سال

           خواهم گفت

نفیس ترین خاطرات زندگیم

          همه رنگارنگ حضور توست


پس با من باش

        با من باش و مرا رنگ بزن


بهاری و سبز

   عاشق و سرخ

     و آسمانی و آبی

             پرشور و نارنجی


من از سخاوت دستان تو

       رنگ میگیرم

             و شوق پرواز...

دستان مهربانت را

       تا ابد به من بسپار

من

    با داشتن تو

          تا همیشه

                همچون باران

پرتکرار و باطراوت خواهم ماند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد