دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تولد عشق..


امروز تو را دیدم

بعد از چندین روز دوری

تازه فهمیدم که چقدر دلتنگت بودم

هر چه همه چی خوب باشد وقتی تو نیستی یک چیزی کم است.

و وقتی هستی همه چیز سر جای خودش است


چند روزی است که متولد شده ای

تولدی پر از نور و روشنایی

و چند سالی است که در زندگی من متولد شده ای

و زندگی ام را روشن ساخته ای

و مرا دوباره به دنیا بازگردانده ای

با تزریق عشق به زندگی من


امیدوارم من هم توانسته باشم تو را عاشق کنم

میدانم که تمام سعی خود را کرده ام و خواهم کرد

و میدانم که ارزش این تلاش را دارد.

تا همین جا هم ارززشش بی نهایت است


امیدوارم سال ها در کنار هم جشن تولدت را برگزار کنیم

با هم و شاد و عاشق

مثل همه این سال ها

و هر روز عاشق تر از دیروز


امیدوارم روزهای با تو بودن تمام نشود..

بهار زندگی من..


نظرات 2 + ارسال نظر
نفس یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ب.ظ http://lost14.blogfa.com/

وبتون خیلی قشنگه..
منتظرحضورتون توی وبم هستم..

نوید شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ب.ظ

خیلی خوب بود بازم از این حرفها بزنین

باشه چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد