دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

سال نو..


سال جدید آمد..

یکسال دیگر تمام شد..    

ولی من خوشحالم..

چون در سال جدید تو را دارم..

چون یکسال تو را داشتم

سالی پر از هیجان و عشق

خوشحالم

چون تو هستی

از وقتی تو آمدی زندگی من رنگی شد.

شاد شد

پر امید شد.

در سال جدید 

آرزو میکنم لحظه های با تو بودن بیشتر شود

آرزو میکنم همچنان لایق عشق بی نهایت تو باشم

خوشحال تر از امسال

پرعشق تر از امسال

پر از رنگ..

عشق سال های من 

امیدوارم تا ابد سال نو را با تو و به یاد تو جشن میگیرم

و هرسال عشقمان بیشتر شود..

با تو همه چی خوبه 

عشق سال ها و همیشه من.. 

نظرات 1 + ارسال نظر
دست نوشته های یک روانشناس جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ب.ظ http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام..

این گل زیبا هم تقدیم شما

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
کافی ست در انجمن مکتب زندگی عضو شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد