دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دوست داشتنت بند نمی آید



بخوان با ترانه ی من

      هم آواز شو با صدای من

                و بنواز ساز کوک زندگی را با من


هر صبح

      سلام می کنیم یکدیگر را

             با عشق

و شبانگاه

   با خاطره ی آغوش یکدیگر

        رویا میسازیم

             و خواب همدیگر را میبینم

                    نزدیک..ولی دور از دسترس

نسیمی شانه هایم را نوازش میکند

      و میدانم این تو هستی

                که دلت در هوای من پر میکشد


وقتی که با من قدم میزنی

و باران می بارد

هوا لطیف میشود

شب شروع می شود

ولی دوست داشتن تو بند نمی آید

همچنان می بارد


این پیرهن زندگی

     که برایم دوخته ای

         چه عجیب اندازه ی تن من است


و چه انتظار بزرگی است

    شنیدن هر لحظه دوستت دارم

           از زبان تو


من دوستت دارم

   آنگونه که کسی نمی فهمد

         آنگونه که کسی نمی بیند

               آنگونه که کسی نمی گوید


من عاشقت شده ام

     آنگونه که کسی باور نمی کند

          آنگونه که کسی درک نمی کند

                   آنگونه که کسی بلد نیست


من دوست داشتن تو را

        بیشتر از هر چیزی در این دنیا

                 دوست دارم



نظرات 1 + ارسال نظر
دوست سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ق.ظ

من وبتونو همیشه میخوندم و لذت میبردم اما نمیدونم چرا یکساله نمینویسین؟!!!

یک سال؟؟ هر ماه حداقل دو تا پست گذاشتیم
ممنون که پیگیر پستای ما هستی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد