دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

م مثل مرد زندگی من




م مثل مرد زندگی من

              یه مرد مهربون و دوست داشتنی

       یه مرد با شعور و فهمیده

 یه مرد عاشق و زیبابین


م مثل مرد زندگی من

        مردی که تا چشمم رو باز می کنم لبخندشو می‌بینم

   مردی که دستای قوی ش فقط واسه نوازش کردن منه

مردی که خواسته‌های قلبی منو از تو چشام میخونه


م مثل مرد زندگی من

        مردی که بزرگترین غم زندگیش آسیب دیدن منه

   مردی که بهترین روزش بیشتر داشتن منه

مردی که آرزوهاش واسه خوشبخت کردن منه


م مثل مرد زندگی من

       مردی که تلاش میکنه، نه بخاطر خودش...بخاطر زندگی من

   مردی که چشماشو رو بدیهای من میبنده و فقط زیبا میبینه

مردی که با شادی من شاد میشه و با غصه من دلگیر


م مثل مرد زندگی من

       که در پناه دستاش کودکی میکنم

    عشق می ورزم و ستاره می چینم

و شادی زندگی رو تجربه می کنم


مردای این شکلی خیلی کم هستن

مردایی که ترس زن رو درک میکنن

استیصال زن رو می فهمن

و بی قراری و بهونه گیری هاشو طاقت میارن


مردایی که وقتی بهشون پناه می بری

وقتی از هر چیز کوچک و بی معنی می ترسی

بهت میگن آرووم باش، هرچی بود تموم شد

من اینجا کنارتم، مراقبتم

هر وقت خواستی من هستم


م مثل مرد زندگی من

مردی که همیشه هست

مردی که تمام و کمال هست

مردی که فقط برای من هست...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد