دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

آروم جونم..


نازنینم عمری عاشقم باش

تا که هستم عاشق باشی ای کاش
دنیا زیباست اما عاشقونه
دنیای عشق چون رنگین کمونه
عمر بی عشق گشت روزگاره
تنها با عشق هر قلبی جوونه
وقتی عشق رو از چشمات می خونم
آره هستی تو آروم جونم...


آره....


کاش بدونی که تا زنده ام همینم
عاشق بودن با تو نازنینم
تو که اسم تو رو قلب من نوشته
با تو انگار دنیای من یه بهشته...

برق چشمات مثل نور الماس
غرق مهر و دنیایی ز احساس
در نگاهت موجی از ستاره
رنگ شادی تو دنیام میاره

آره هستی تو آروم جونم...

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:26 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

” عشق “
در مرد ها حسی هست که اسمشو میذارن ” غیرت “


و به همون حس در خانم ها میگن “حسادت “

اما ...

من به هردوشون میگم ” عشق “

تا عاشق نباشی

نه غیرتی میشی نه حسود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد