دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

عشق در هر نگاه...




من از نژاد شیشه ام و شکستنی

            تو از نژاد کوهی و ستودنی


من از نژاد قاصدکم و پرواز کردنی

         تو از نژاد بادی و آغوش گرفتنی


من از نژاد بهارم و سبز شدنی

        تو از نژاد عشقی و مهرورزیدنی


من با نوازش سرانگشتان مهربان تو

به خواب خواهم رفت

و در رویاهایم با تو خواهم بود

با تو خواهم خندید

با تو خواهم رقصید

و با تو زندگی خواهم کرد...


بزرگترین لذت زندگی من

بودن با توست

که تمام تلخی های روزم را

به شیرینی لبخند تبدیل خواهی کرد


من با تو خوشبختم و شاد

من با تو زیبایم و شاعر

من با تو آرامم و عاشق


من با تو خواهم ماند

تا ابدیت شادی های بی پایان...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد