دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تولد زندگی من


امروز...


زندگی من آغاز شد..متولد شد... ‍‌




فرودین چه ماه خوبی است...


بهار می آید... زندگی می آید...


تا چند سال پیش نمیدانستم زندگی من فروردینی است


 ولی احساس میکردم...


تا اینکه خدا او را به من داد...


عشق من


خوشحالم که تو را دارم


تو هدیه خداوندی...


همیشه دوستت دارم


همیشه عاشقت خواهم بود...


و هر روز یک بار بیشتر به تو میگویم

             دوستت دارم
بهارزندگی من




نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ب.ظ http://teachers95.blogfa.com

البته منظورم 89بود!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد